Wednesday, April 11, 2007

Kosmorama, anyone!

Bli med på kino! Det er selvfølgelig helt greit å se film alene, men innimellom er det koselig å ta en pils etterpå e.l. Ergo, planene for kosmorama:

Jeg skal se:
- Buena vista social club
(dette forutsetter at noen blir med, ettersom det er utefilm på nedre elvehavn. søndag kl.1930)

- withnail and I
(utekino her og, tors. kl.22, yay!)

- city lights
(chaplin+symfoniorkesteret=mmmm. olavshallen, noen? fre. kl.1930)

- day watch
(lekker vampyrfilm fra moskva! dønn!! fre. kl.23)

- delirious
(satirisk komedie med steve buscemi, tirs. kl.13)

- jesus camp
(dokumentar som jeg gleder meg til på en bisarr måte, tirs. kl.1910)

- the yacoubian building
(visstnok drittbra egyptisk film, lør. kl.20 eller 2110 (skal sjekke))

- lady chatterley
(hvordan kan jeg unngå "en fest for kvinnen, erotikken og nytelsen". søn. kl.14)

- darkbluealmostblack
(den fikk jo en fantastisk omdømmelse, så... ja? man. kl.21)


Blir også gjerne med på:

the host, getting home, half nelson, a friend of mine, exiled, emma's bliss, crossing borders, chronicle of an escape, black snake moan, among adults, angosto OG IKKE MINST black sheep, som jeg muligens uansett regner med å se tirs. kl.21.


Æ E ME!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home