Thursday, April 12, 2007

Nattlige visjoner

Jeg hadde lagt meg i natt og mener bestemt at jeg hadde sovet en stund, da jeg glippet med øynene mot veggen og så omrisset av en GIGANTISK kongerolignende edderkopp på vei opp fra sengeteppet mitt med masse sammenfiltrede ben (med gigantisk snakker vi omkring en halvmeter i diameter, så... ja). Jeg ropte "å fy faen" mens jeg på et vis fikk kastet meg ut av senga og snubla bort til døra og lysbryteren, men selvfølgelig - ingen edderkopp, uansettt størrelse, var å se.

Hva klassifiserer man egen sånne visjoner som? Er det en drøm som vekker en, er det et synsbedrag, er det no overgangsgreier... en ting er sikkert, de er jeskla ubehagelige. Fikk ikke sove igjen på timevis, og var derfor i en begredelig tilstand i morges. Men men...

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Det har ikke falt deg inn den tanken at edderkoppen falt av sengeteppet da du hoppet ut av sengen, og at den ligger under sengen din og venter til neste gang du har sovnet?

12:27 PM  
Blogger maren said...

Halvmeter i diameter kjære? Om du skal begynne på matematikkutdannelsen din, tror jeg snarest du skal oppdatere geometrikunnskapene dine OG SLUTTE Å SKREMME STAKKARS SMÅ STORESØSTRE. Så det så.

(.. dessuten så jeg under senga, og oppå skapet, og det var ingentingen.)

9:11 PM  

Post a Comment

<< Home