Tuesday, June 03, 2008

BO GRATIS I ITALIA NESTE ÅR? VOLONTØR SØKES!

OHOI! Om noen skulle ha lyst til et spennende år i utlandet og lære italiensk språk og kultur å kjenne, er det nå åpnet seg en kjempesjanse som dere ser under:


Hei eksvolontörer! En av NEVOs volontörer har dessverre trukket seg paa grunn av sykdom. Vi söker derfor en volontör til et prosjekt i Italia. Prosjektstart er egentlig 15.juni, men det maa nok utsettes noe. Kjenner dere noen som kunne tenke seg aa jobbe med barn, musikk og teater i Italia i 12mnd? Finansieringssöknad og alt er godkjent, saa det er strengt tatt bare aa kjöpe billett og dra. Vi som har vaert gjennom söknadsprosess og styr skjönner hvor lettvint dette vil vaere.Fint om dere kan spre ordet og si ifra saa fort som mulig hvis dere finner noen!


Jeg skjønner at varselet er kort og at det er mye å skulle ta inn på kort tid, men om noen skulle være interessert i mer info iallfall er det bare å si fra til meg så skal jeg videreformidle. Italia er kanskje det landet det er vanskeligst å få prosjekt i, og iallfall et slikt kulturelt et, så dette er en gavepakke til den som måtte ha mulighet.


Det var det! :)

2 Comments:

Blogger Kristin said...

Hei :) Jeg er ei jente på 18 år som går siste året på musikklinje på vgs.Har jobbet som støttekontakt for barn i fire år og Har tenkt meg til Italia neste år , sitter her å søker på diverse studietilbud, da jeg søkte på "et år i italia" kom det opp en link til bloggen din,hadde vert supert om du kunne sendt meg en mail (kaktus_yaha@hotmail.com)
Med mere info om hva dette Italiaprosjektet går ut på:)

Mvh Kristin.

9:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

veldig interessant, takk

7:36 AM  

Post a Comment

<< Home