Monday, April 16, 2007

Bill. mrk. HJELP, seriøst.

Jeg aner ikke hva jeg tenkte på, men det har seg sånn at jeg har henta ut en billett til day watch - og så kom jeg plutselig på at jeg umulig vil overleve å se den alene i en stooor kinosal kl. 23 om natta. Ergo... noen som vil være med..? Kom igjen, er ikke vær dag man får se estetisk vakre, russiske vampyrfilmer, og iallfall ikke på stort lerret! Har skaffa meg night watch på dvd så planlegger å varme opp med den først en av de nærmeste dagene, bli gjerne med på det og for jeg ser helst ikke den heller for meg selv. Om noen blir med, LOVER JEG å ta meg sammen og sitte helt stille og rolig under begge visningene.

Uansett, day watch skal ses fredag kl.23, night watch tenkte jeg å se enten i kveld eller tirsdag eller onsdag. Yay..? ;)

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Kan du ikke utsette kosmorama to uker, så kan jeg blimed deg på alt! :)

10:52 AM  

Post a Comment

<< Home